понедељак, 25. септембар 2017.

Perje i šljokice


Ovaj elegantan, prelep i božanstven prsluk je nešto na šta sam izuzetno ponosna.
Dugo je nabavljan materijal, prosto su se slagali detalji kao slagalica.
Osmišljan je, dizajniran i šiven dve nedelje možda i duže.

 NIJE BILO LAKO,SPAJANJE I KOMBINOVANJE RAZLIČITIH MATERIJALA A OPET A DA BUDE LEPO I DA NE BUDE PREVIŠE VEGA.
I šta obući uz ovako nešto da bude lepo a da ga avršeno prati. Ja sam rešila da to budu zvoncare sa dubokim strukom. I sve u bež boji kako bi prsluk bio u centru pažnje.
Ovo je proces stvaranja svakog od delova slagalice.
I zaista sam uživala.












 Moja sestra je u ovoj zanosnoj mini hanjini od šljokica koje se nalaze i na prsluku i ona se ubraja u moje prve radove, ali je izuzetno nosiva i lepa.

I naravno on - moj muž,čudno zvuči kad tako kažem, između nas dve uživa...bar se nadam.





Sequined dress, top, trousers and midi vest - Sanjine krpice

Нема коментара:

Постави коментар