уторак, 2. мај 2017.

Floral dress

MAJ!!!
Moj najdraži mesec u godini.
A ja sam za ovaj post u ulozi "savremene domačice", koja širi veš u haljini i štiklama,ali zapravo ja i ne širim veš, ja širim materijale koji se spremaju da budu sašiveni - tamni teksas, prugasti puplin, žuti žoržet, zlatni lan, ciklama prada, rozi bukle i bebi roza žersej.
A ovo je samo mali deo,da li znam u šta ću ih pretvoriti - NE!

U ovom postu nosim haljinu cvetnog dezena od muslina,koja ima balon rukave,, pojas je gumiran i na kraju suknje ima volan. Za mene je savršena i za proleće i leto. Dezen kao i svaki cvetni je nosiv i može da se nosi sa baletankama, štiklama, sandalama pa možda i patikama.

Uskoro spremam nešto novo..Uživajte!














Dress - Sanjine krpice
Sandals - Obuća Metro

Нема коментара:

Постави коментар