петак, 14. април 2017.

Pyjama style


Pidžama!
Kako pidžama može biti nosiva negde van spavaće sobe??!
Ove godine može i to na izuzetne i posebne načine,ali govorim o svilenoj pidžami.
Ovo je doba proleća, boja, farbanja jaja....poželjno je što više boja-na moju veliku radost!
Svakako moram da pomenem da sam prosle nedelje 9.4. imala prvu reviju i da sam na silnim mukama bila kad sam razmišljala šta obući za izlazak na pistu.
Haljina?Nešto iz kolekcije?
Od samog početka ja sam sebe videla u pantalonama,jer po meni je najvažnije da se covek oseća prijatno u garderobi koju nosi a ja sam najsrećnija u pantalonama.
Našla sam u luteksu ovaj svilenkasti materijal sa cvetnom bordurom po sredini.
Dvoumila sam se između širokih pantalona skroz do zemlje ili ovih do članaka(one su dugo bile moja želja).I uvek muka šta će bolje da mi stoji,da li će da me šire i sl.
Ali eto za devojke koje imaju bokove poput mene i uzan struk, ove pantalone umeju izuzetno da stoje.
Tako da je odluka pala i one su sašivene, prošetale su čak i pistom, a ja sam bila izuzetno zadovoljna sa njima po svakom pitanju.
A iskoristila sam i uljanu repicu dok je savršeno žuta da "uklopim" nju sa mojim stajlingom i na taj način dočaram duh Uskrsa.
Uživajte!!!!
















Top and Trousers - Sanjine krpice
Sandals - Obuća Metro

Нема коментара:

Постави коментар