среда, 26. април 2017.

Konstrukcija haljine


Ovaj post je posvećen konstrukciji haljine.
Želim da podelim sa Vama jedan moj radni dan,proces od početka do kraja stvaranja haljine.
Deluje jednostavno,ali zahteva dosta truda i rada.


Sve počinje sa dobrim krojem,ako već nemate  onda prilagodite neki postojeći.


NAJVAŽNIJA,tj jedna od najvažniji stvari je da sve šavove koje napravite dobro raspeglate, nemojte biti lenji meni je na početku to bilo mrsko ali  sam to počela da primenjujem i mnogo  je lakše.
Takođe ja imam endlericu za ove ukrasne šavove, ALI u nekom skorijem postu planiram i da Vam pokažem kakve sve šavove možete praviti i bez endlerice a da budu lepi.


Spojila sam delove i već liči na haljinu.:)


Najveći posao na ovoj haljini je našivanje čipke tako da deluje kao deo materijala, a to zahteva i vreme i mnogo čioda.


Kad smo pričvrstili jednu stranu sa čiodama i ušili čipku za haljinu, odsecamo tj.pravimo oblik na čipci da ispadne da ima divnu borduru,to radi svako prema svojoj želji.


Potom ušivamo i drugi deo čipke.


Potom možemo da "zatvorimo" haljinu, ušijemo cipzar-ja najviše volim skriveni. Za to koristim i specijalnu papučicu koju nisam dobila uz mašinu nego sam naknadno kupila.


Potom sam ušila rukave.


I tu sam sama napravila borduru.
Svakako kod ovakvih čipki sve cvetove možete isecati i dodatno našivati i doprinositi 3D efektu koji je ove kao i prošle godine izuzetno popularan.


Moram reći da mi haljina izgleda izuzetno i nesvakidašnje,a eleganto i ženstveno.
Ovaj "nude" (bež)  materijal izuzetno odrađuje posao jer deluje da ispod čipke nema ništa.


Haljina čeka svoju vlasnicu.
A ja sam preponosna na nešto novo što sam napravila i to prvi put,ali ne i poslednji!

Нема коментара:

Постави коментар