недеља, 28. фебруар 2016.

Pink kardigan!!!

Prosto su svi bili oduševljeni prethodnim kardiganom, ako se ne varam usrećila sam 15 devojaka, pa i samu sebe.:D 
I opet me pitaju da li mogu da im sašijem , nažalost istog materijala nema pa sam morala da nadjem neki materijal, koji će biti topao, a lep.
Ovaj put sam odabrala pink trikotažu, koja je izuzetno  meka, iznutra je "glatka" a spolja meka. Za razliku od prethodnog ovaj ne bocka.
Naravno može da se kombinuje na više načina, ja sam u ovom postu isprobala tri načina, ali naravno svako može da ga nosi kako želi.
Ja sam za ovo slikanje odabrala sivu rolku, skajane pantalone, šarenu torbu i predivne patike Antonella Rossi sa šljokicama, medaljon iz Avon-a i naravno zvezda ovog posta KARDIGAN.
Pozdrav do sledećeg posta!
















Kardigan and pants - Sanjine krpice
Necklace - Avon
Sneakers - Obuća Grazia

1 коментар: