недеља, 19. април 2015.

Dekor platno DA ili NE!??????

Moj najdraži obilazak metraža, za to mi uvek treba malo vremena :D.
Tako sam pre dve nedelje u NS u jednoj metraži (meni među najdražim),ugledala tri police prelepih materijala,pitam prodavačicu:Kakav je ovo materijal!?Odgovor je bio dekor platno:D
Apsolutno nemam problem da ga umesto za zavese,nameštaj itd. iskoristim za odevni predmet.
Mene dosta podseća na lan.A dezeniiiiiii,jaoooj fenomenalni. I srcasta suknja je iz iste metraže;)
Uzmem ovaj materijal čija je širina 2m što je odlično,bolje će se iskoristiti.
I šta šiti,šta šiti,i onda rešim da sašijem ovu divnu jaknicu oblika krompira,daa,da...Zašto, pa u sredini je široka a uska pri krajevima pa me podseća na krompir:D
I onda sumnja bela haljina ili pantalone?
Ipak su pobedile bele pantalone;).
Uživajte!!!!










Shirt - Sanjine krpice
Trousers - Sanjine krpice
Shoes - Koton
Watch - Aldo

Нема коментара:

Постави коментар